De ontmoeting met de Rolling Thunder chapter 1

20 mei 2018 - Cocoa Beach, Florida, Verenigde Staten

IMG-20180520-WA0028IMG-20180520-WA0025IMG-20180520-WA0003IMG-20180520-WA0004FB_IMG_15268611934585131FB_IMG_15268637562489035

Vandaag was de ontmoeting met de Rolling thunder chapter 1 we werden rond 08.00 uur opgehaald door de voorzitter omdat het zo regende besloot de voorzitter dat we opgehaald zouden worden, al stonden we klaar in onze regenkleding door een paar auto's en wat voor auto's de kleinste was een Doge Ram. we werden daar in in clubhuis heel hartelijk ontvangen met een onbijt zoals alleen Amerikanen dat kunnen. De ene speech naar de andere maar we kregen op het einde een oorkode als erelid mooi toch.

Ze hadden een heel programma voor ons gemaakt wat we de komende dagen kunnen gaan doen, maar we mogen het zelf ook invullen. Vandaag voor de verandering weer een Harley dealer maar wel de grootste van Amerika (ik begrijp niet dat ze zo duur zijn er staan er genoeg) wel een paar leuke foto's gemaakt.

We hebben ook nog een vlooien markt bezocht net zoals wij in Beverwijk hebben daar nog een paar Patches gekocht voor mijn vest ik moest natuurlijk ook zo'n vest hebben zoals als alle andere veteranen en heb die bij een Harley dealer gekocht. En natuurlijk dat kan mij alleen maar overkomen ik had een plastic tasje met wat spullen van mij daar laten staan gelukkig na een paar telefoontjes was de tas weer terecht maar ik moest hem zelf ophalen. De Amerikaan die ons vanochtend heeft gereden is de volle neef van Neal Amstrong de eerste man op de maan dat was heel leuk.FB_IMG_15268637909295333FB_IMG_15268611082086346IMG-20180520-WA0004FB_IMG_15268638041815733

Wat ook leuk was wij kijken van uit ons balkon zo op de zee en daar was een bootrace aan de gang, met een biertje in de hand, kijk maar naar de foto van Lenie ze staat te genieten. Ook nog bij onze chauffeur thuis geweest die wou ons zijn huis showen en kennis maken met zijn vrouw en zijn Ford Mustang zelf gerestaureerd.

Verder niet veel te melden we gaan lekker thais eten en morgen naar Kennedy Space Center

1. WendyvanVuure:
    21 mei 2018
    Ontmoeting nr één wat een ervaring weer, plastic tasje laten staan typisch Werner toch maar je vind het ook weer haha
  2. Mandy:
    21 mei 2018
    Mooie ervaring rijker! En leuk zeg een erelid oorkonde!!
  3. Werner:
    21 mei 2018
    Ja Wendy dat kan alleen maar mij gebeuren maar het lost zich op.
    Vandaag Kennedy Space Center bezocht heel mooi ik schrijf nog wel wat.
    Mandy ook Lenie heeft er een alleen in een lijstje met glas we laten hem maar opsturen.