De rit van Harrisburg naar west piont en het bezoek West point en OCC

31 mei 2018

20180530_16495120180530_14595920180530_21490420180530_110110

Ik zie aan alle likes dat jullie de verhalen die Gerard schrijft goed gevolgd wordt daar ben ik heel blij mee maar hij doet het voor ons allemaal daarom schrijf ik maar korte verhalen alleen als aanvulling op Gerard zijn verhaal.

Gisteren een mooie rit gehad prima weer en een mooie route het werd zelfs nog mooier toen we een afrit hadden gemist, reden op een weg met gaten er in dat was niet normaal maar er was een verklaring voor die werd niet meer gebruikt. Maar uiteindelijk allemaal heel bij het hotel aangekomen.

De volgende dag stond West Piont op het programma en OCC omdat we dat gisteren hadden gemist door tijd gebrek. Maar we wouden het zien. Dus een druk programma.

FB_IMG_15278244312440437FB_IMG_1527824445479928420180531_140309

Op NYMA en dat betekend New York Military Academy voor 12 tot 18 jaar ik vergelijk het een beetje met de Hitler Jugend omdat bijna alle lessen op de militaire manier wordt gegeven, Zelfs Donald Trump heeft er lessen gevolgd, de gebouwen waren behoorlijk vervallen. Omdat de rond leiding niet zo land duurde zijn we naar OCC gegaan. Dat was een hele ervaring, jammer dat we niemand die we ook op de tv zien tegenkwamen. Het is heel commercieel zelf als je heel even in de werkplaats zou willen kijken dan moet je voor 15 minuten 8 dollar betalen. Maar dat ging ook niet vandaag omdat ze met opnamems bezig waren, wel mooie motoren gezien.20180531_12161820180531_114446FB_IMG_15278245207575368

Na OCC de rondleingop West Piont gehad ik had een hele andere kijk op West Piont het beeld van de serie Noord en Zuid wat enkele jaren geleden is uitgezonden met in de hoofdrol Patrick Swazey, maar dat was niet zo.Voor de militairen het lijkt op Vogelsang in Duitsland een oud Duits opleidingskamp uit de tweede wereldoorlog. Er zijn wel een paar beroemde Amerikaanse Generaals opgeleid Custer, Patton en natuurlijk Eisenhower ze zijn daar allemaal begraven.

Morgen de rit naar New York en dan de motoren inleveren en dan hebben we nog 2 dagen om New York te bekijken en dat is het alweer afgelopen de reis wat gaat de tijd snel maar we gaan nog genieten.

Grtz allemaal

1. Sven Faber:
    1 juni 2018
    Heel gaaf hoor pa en ma! Daar zijn ze goed in het laten betalen om ergens binnen te mogen kijken haha. Nog even en jullie zijn weer thuis 😁 xxx Laura Maci Mckenzie en natuurlijk mij.
  2. Kelly en Sacha:
    1 juni 2018
    Wij genieten nog steeds van jullie mooie verhalen of fb en de blog. Vooral de foto's laten goed zien hoe geweldig de reis is en hoe jullie met z'n allen genieten. De laatste dagen in NY zullen ook weer zeer indrukwekkend zijn. Dus denk nog maar niet aan de terugreis maar geniet!
  3. Mandy:
    1 juni 2018
    Wat vliegt de tijd toch snel voorbij!!! Maar nog wel twee heerlijke dagen New York voor de boeg! Ook mooi om te bekijken!
    Geniet er nog maar even van!😘
  4. Nico:
    1 juni 2018
    Mooie verhalen over een mooie reis.
    Groetjes Nico/Idie