Van cocao beach naar Washington

24 mei 2018 - Arlington, Virginia, Verenigde Staten

IMG-20180523-WA0040IMG-20180522-WA0030

KoopHallo allemaal,

Ik heb een dag of twee niet geschreven omdat merk dat ik ouder wordt en alleen maar wou slapen. Als jullie facebook volgen dan zie je dat we een prima reporter bij ons hebben en die kan dat prima het verslag van en over ons doen, ik blijf wel wat dingen over ons op deze reisblog  schrijven wat dat vind ik ook leuk.

Het was echt een eind rijden in 2 dagen tijd door 5 staten heen en dat over de snelweg  nooit meer wel veel gezien en veel mensen die ons bedanken dat we deze trip aan het doen zijn.

20180523_142306

Ik kwam ook nog een bekende tegen op de snelweg. Uiteindelijk zijn we in Washington aangekomen zonder problemen en allemaal gezond. Morgen gaan we een kranslegging doen bij het Korea monument en het Vietnam monument daarna gaan we Washigton bekijken daar zal ik zeker een paar mooie foto's maken.

Groetjes allemaal en Evert en Wendy een hele fijne vakantie in Wenen terwijl ik dit schrijf is het bij jullie 04.00 uur bij jullie dus even bellen is geen goed idee.

20180523_104422

20180523_075521

1. Mandy:
    25 mei 2018
    Er komen op Facebook idd mooie verhalen voorbij van jullie reis! En leuk ook al die foto’s erbij!
  2. WendyvanVuure:
    25 mei 2018
    Dank je wel zeker geen goed idee.Fijn dat de regen over is wat veel gereden hebben jullie en dan nu in wasingthon genieter nog even van
  3. Kelly en Sacha:
    25 mei 2018
    We kunnen jullie mooie reis inderdaad heel goed volgen met al de verhalen en foto's. Erg leuk!! Dat wordt straks een heel dik fotoboek, Werner!
  4. Werner:
    25 mei 2018
    En het leuke is an al die verhalen Lenie maakt de foto's achterop de motor dus er bliven weinig foto's over voor mij want gerard is veel sneller met facebook dan ik met de reisblog.
    fijne dag
  5. Cindy, Maarten en de kids:
    25 mei 2018
    Haha je wordt inderdaad wat ouder en dan moet je af en toe rusten, want dan kan je de jeugd weer bijhouden. 😉 mooi om de foto’s te zien en jullie verhaal te volgen.