De Everglades

13 mei 2018

IMG-20180513-WA0005IMG-20180513-WA0006-220180513_10382720180513_101132Vandaag vertroken naar Sanibel vroeg opgestaan en om 09.00 uur vertrokken het  weer was slecht het begon al meteen met regen af en toe droog. Onder weg door de Everglades en halverwege kwamen we het indianen dorp Miccosukee tegen teven was daar een vliegboot om de Everglades in te gaan en tuurlijk hebben we dat gedaan een mooie ervaring en zeker geen spijt van. We kregen ook een rondleiding in de Everglades waar de indianen wonen.

Terug met de boot naar de motoren zijn we ook weer rondgeleid in een ander dorp was wel heel toeristisch maar wel interessant werd veel verteld over hun gebruiken. Daarna op de motor gestapt en toen begon het te regen dat was niet normaal omdat we zo natwaren maar meteen naar het Hotel gereden in Sanibel.

Onderweg werden we nog geïnterviewd door een plaatselijke tv stadion wat we hier kwamen doen en dat vo den ze wel iets en zouden het gaan uitzenden leuk.

Op naar de volgende dag.

1. Gerard en Jan:
    14 mei 2018
    Heb je er in he tas gedaan, werner voor thuis in de vijver
  2. Nico:
    14 mei 2018
    Mooie ervaring.....goede reis nog.
  3. Werner:
    15 mei 2018
    Ja ja Jan ook een voor jou.
    En Nico het is zeker een mooie ervaring volgende keer ga je maar mee.
    Want jij houd toch van een uitdaging????
  4. Bas Bouman:
    15 mei 2018
    denk dat we die niet tegen komen in egypte.
    zullen komende week niet veel reageren hier.
    Vel plezier daar.
  5. Sven Faber:
    15 mei 2018
    Gaaf hoor pa en ma! Heeft ma ook de alligator vastgehouden? Veel plezier nog! Xxx Laura, Maci, Mckenzie en Sven
  6. Werner:
    16 mei 2018
    wat denk je Sven die liep gauw weg?...
  7. Sven Faber:
    16 mei 2018