De keys

12 mei 2018 - Miami Springs, Florida, Verenigde Staten

20180512_105409IMG-20180512-WA001720180512_09374420180512_140900Dit is maar een kort verhaaltje want het is laat en veel km gereden op een dag 540 km, maar zeker de moeite waard. De Keys is een eilanden groep onder aan Florida en het laatste eiland ligt maar 30 km van Cuba maar is wel midden in het Caribies gebied. Er wonen veel gevluchte Cubanen. Uiteindelijk kwamen we uit bij Key west een heel oud stadje. Af en toe een buitje regen maar uiteindelijk heel mooi weer.

Onder weg kwamen we nog wat pelikanen tegen ook leuk om te zien de groep waarmee we reizen leren elkaar beter kennen zodat se iedere avond eindigen met een biertje.Nu lekker gaan slapen op nazr morgen

1. WendyvanVuure:
    13 mei 2018
    Dat zijn een hoop km op de eerst dag dat dat beloofd wat voor de rest van de vak veel veilige km
  2. Gerard en Jan:
    13 mei 2018
    De Keys is inderdaad heel leuk, hebben jullie nog wat gedronken bij Sloppy Joe, en sunset op de keys nog meegemaakt. veel plezier nog verder ik blijf jullie volgen.
  3. Werner:
    13 mei 2018
    De km moeten we zeker maken en sloppy joe zijn we geweest was een muziek festival aan de gang druk maar heel gezellig. Ja het was jammer voor de Harley rijders daarom heb ik ze geholpen.